Godine 1969. Antonio Rossato utemeljio je poslovanje specijalizirano za realizaciju made-to-order namještaja za razne vrste javnih i privatnih prostora: muzeji, kazališta, krstarenja, trgovine, lječilišta, auditorija, hoteli, vile.
Odmah je Rossato postao prepoznatljiv zbog dvije glavne karakteristike: potpuna fleksibilnost pri uzimanju bilo kojeg projekta po mjeri, kao i mentalitet koji je već otvoren da prevlada granice koncepta vezanosti za vlastito područje. Ovaj transnacionalni poziv dopustio je Rossato dizajnu da ne postavlja granice u izboru i prepoznavanju tržišta i projekata s kojima se suočavaju. To je bio sila koja dopušta izgradnju širokog raspona visokih iskustava i referenci kojima je stekao povjerenje klijenata kao što su Ferrari, Illy, Max Mara.
Tijekom više od 40 godina aktivnosti, Rossato je prošao kroz dvije generacije i uveo mnoge nove resurse te je radio na obnavljanju mentaliteta dizajna kao i proizvodnog karaktera tvrtke.
Ta je promjena popraćena konsolidacijom iskustva,kako u smislu ljudskih resursa i znanja, što je omogućilo Rossato rast i razvoj u dualizam koji kombinira sigurnost sadašnjosti s dinamikom onoga što se može izgraditi u budućnosti.